Kempy, penziony a outdoor služby. Umím i FB/Booking. 14 dní zdarma, bez karty.
Každá recenze má odpověď, tón držíme konzistentně a jednou měsíčně dostanete přehled, co se děje. Odpovídáme vždy včas a férově.
Každá nová recenze má odpověď nejpozději následující pracovní den (Po–Pá; o víkendu v tarifu Pro).
Na startu rychle nastavíme styl komunikace, pak ho držím konzistentně ve všech odpovědích.
Řeším klidně a věcně; při porušení zásad navrhnu nahlášení a postupuji dle pravidel.
Kdykoli ukončíte. Přístup Správce smažete jedním klikem.
Protože zákazníci chtějí vědět, že nasloucháme.
Zdroj: Harvard Business Review, BrightLocal, Google Business Help.
Reagujeme, děkujeme, řešíme. Působí to profesionálně a budí to důvěru.
Pravidelné odpovědi jsou signál aktivity. Častěji se ukážeme výš ve výsledcích i v Mapách.
Bez reakce to často působí jako potvrzený fakt. S klidnou odpovědí je to jen názor – často z toho vznikne druhá šance.
Podnik, který odpovídáme na recenze, nevypadá, že jen přežívá. Naopak působí, že se stará.
zákazníků čte odpovědi na recenze před návštěvou podniku.
vyšší šance, že si zákazník vybere podnik, který odpovídá.
ideální doba na odpověď podle Google.
Zdroj: veřejně dostupná data Google Business Help, Harvard Business Review, BrightLocal.
Zvolíte, zda chcete odpovědi přímo ve vašem profilu, nebo návrhy e-mailem.
Buď nás přidáte jako Správce do Google Business, nebo zadáte e-mail pro zasílání návrhů odpovědí.
Nové recenze mají odpověď: buď přímo ve vašem profilu, nebo návrh e-mailem k rychlému vložení.
Na vyžádání připravíme jednoduchou smlouvu o poskytování služby a zpracování dat. Pro vás větší jistota, pro nás jasná pravidla. Nic složitého, jen férová dohoda na papíře.
„Skvělé služby, velmi spokojen!“
Odpověď: „Děkujeme za milá slova, vážíme si vaší návštěvy. Těšíme se zase příště!“
„Bylo to v pořádku, ale mohlo to být lepší.“
Odpověď: „Díky za zpětnou vazbu. Bereme si ji k srdci a už pracujeme na zlepšení.“
„Nejsem spokojen se zkušeností.“
Odpověď: „Mrzí nás to. Napište nám prosím do zpráv. Situaci prověříme a napravíme.“
„Byli jsme v restauraci s rodinou a bohužel jsme čekali na jídlo přes hodinu. Obsluha byla zmatená, několikrát nám donesli špatné objednávky a nakonec jsme ani nedostali vše, co jsme si objednali. Celkově velké zklamání, už se asi nevrátíme.“
Odpověď: „Děkujeme za zpětnou vazbu a moc se omlouváme za vaši zkušenost. Mrzí nás dlouhé čekání i chyby v objednávce. Rozhodně to není náš standard. Situaci jsme s týmem probrali a přijali opatření, aby se podobné situace neopakovaly. Pokud nám dáte ještě šanci, rádi vám to vynahradíme. Ozvěte se nám prosím přímo.“
Odpovídám přímo ve vašem profilu (nejrychlejší, bez práce).
Pro malé podniky nebo živnostníky s pár recenzemi měsíčně.
Odpovědi Po–Pá do 24 h. Pro rostoucí podniky s pravidelnými recenzemi.
Odpovědi i o víkendech a svátcích.
Pro hotely, restaurace a podniky s vysokým objemem recenzí.
Fair use: po překročení limitu +490 Kč / každých 50 odpovědí.
Ve Standard/Pro zdarma při roční platbě nebo vrátím po 3. měsíci. Pilot 14 dní je zdarma.
Bez rizika. Nevyžaduji kartu. Pokud během zkušebky nepřijde žádná recenze, prodloužím ji na 1 měsíc. Přístup do profilu můžete kdykoli odebrat.
Vyberete, zda chcete odpovědi přímo ve vašem profilu, nebo návrhy e-mailem.
Začneme reagovat na nové recenze a doladíme styl odpovědí podle vašich preferencí.
Odpovědi na recenze do 24 hodin a týdenní/měsíční přehled, podle zvoleného způsobu spolupráce.